Mamacita, donde esta Santa Claus ???

santa-money

Το πνεύμα των Χριστουγέννων σε τηλεοπτικά σποτάκια των δεκαπέντε δευτερολέπτων.

Αν υπήρχε μια χρονομηχανή και γυρνούσαμε, όχι πολύ, 50 χρόνια πίσω, θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε σε έναν μέσο αστό, ή ακόμα καλύτερα σε έναν άνθρωπο της επαρχίας, τι συμβαίνει σήμερα στον κόσμο από τα μέσα Νοεμβρίου κι έπειτα. Αν έβλεπε την εικόνα των απανταχού καταναλωτών στα εμπορικά κέντρα πιστεύω στην καλύτερη περίπτωση θα μας περνούσε για παλαβούς.

Οι γιορτινές μέρες έχουν από πίσω τους μια ολόκληρη βιομηχανία που προσπαθεί να κερδοφορήσει ακουμπώντας στην ανάγκη του σύγχρονου ανθρώπου να βρει μια διέξοδο από την καθημερινότητά του τις μέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Από τα εποχιακά καταστήματα με στολίδια μέχρι τα ζαχαροπλαστεία, από τους τεράστιους ναούς των παιχνιδιών μέχρι τα ψιλικατζίδικα, όλοι προσπαθούν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο να προσελκύσουν το αγοραστικό κοινό, μιας και το έδαφός είναι περισσότερο πρόσφορο από κάθε άλλη εποχή του χρόνου. Απόλυτος κυρίαρχος αυτού του παιχνιδιού, η τηλεοπτική διαφήμιση. Καλύτερο κοινό από όλα, τα μικρά παιδιά.

Το μέσο παιδί κατακλύζεται καθημερινά …

Αφηστε το σχολιο σας

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Read previous post:
prytaneia
Η πρωτη εφαρμογη-web app- για το τμημα Πολιτικης Επιστημης της Αθηνας ειναι ΕΔΩ!!

        Είσαι πρωτοετής φοιτητής του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Δημοσίας Διοίκησης στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών? Είσαι φοιτητής...

Close