Ο Giorgio Armani στις κατά καιρούς συνεντεύξεις του, μας αποκαλύπτει την αλήθεια της δουλειάς του.
1. Πάντα θεωρούσα τα t-shirts, το Α και το Ω στην αλφάβητο της μόδας.
2. Η διαφορά του στυλ από τη μόδα, είναι η ποιότητα.
3. Πιστεύω ότι τα ρούχα μου μπορούν να δώσουν στους ανθρώπους μία καλύτερη εικόνα του εαυτού τους, γεμάτη χαρά και αυτοπεποίθηση.
4. Τα τζιν αντιπροσωπεύουν τη δημοκρατία στη μόδα.
5. Αγαπώ τα διαχρονικά πράγματα που στο πέρασμα του χρόνου γίνονται ζωντανές αποδείξεις της τελειότητας.
6. Για να δημιουργήσεις κάτι εξαιρετικό, πρέπει η σκέψη σου να είναι αδιάκοπα επικεντρωμένη στην παραμικρή λεπτομέρεια.
7. Πάντα ήθελα να ντύνω τη γυναίκα που ζει και εργάζεται, όχι τη γυναίκα ενός πίνακα ή μιας φωτογραφίας.
8. H διαφορά μεταξύ του στυλ και της μόδας είναι η ποιότητα.
9. Είναι πολύ πιο εύκολο να δημιουργείς κάτι εντυπωσιακό και εφήμερο, από το να φτιάχνεις κάτι κλασικό αλλά την ίδια στιγμή επίκαιρο.
10. Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος που οι άνθρωποι αγοράζουν Armani, ακόμη και αν είναι απομίμηση. Μου αρέσει το γεγονός ότι είμαι δημοφιλής σε όλο τον κόσμο.
11. Ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δεν πίστευα ότι θα γινόμουν σχεδιαστής μόδας.
12. Ο λόγος που είμαι μετριόφρων και δεν προβάλλω τον εαυτό μου εκεί που θα ήθελα, είναι επειδή είμαι δημιουργικό μυαλό και ακόμη φιλοδοξώ να είμαι ”κάποιος”.
13. Κάθε ρούχο και αξεσουάρ που σχεδιάζω είναι φορέσιμο, πρακτικό και απευθύνεται στις ανάγκες των πελατών μας.
14. Είναι δύσκολο να μιλάμε για μόδα αφηρημένα, χωρίς να έχουμε μπροστά μας ένα ανθρώπινο σώμα, κάποια σχέδια ή έστω ένα ύφασμα.
15. Πάντα ήμουν παρατηρητής. Προτιμούσα να ακούω, παρά να εκφράζομαι ανοιχτά. Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που έχω διατηρήσει όλα αυτά τα χρόνια.
16. Ο πόλεμος μου δίδαξε ότι στον κόσμο δεν είναι όλα λαμπερά.
17. Πάντα υπάρχουν διαμαρτυρίες, είτε κάνεις κάτι καλό, είτε κάτι κακό. Ακόμη κι όταν κάνεις κάτι ωφέλιμο, οι άλλοι λένε ότι το κάνεις για διαφημιστικούς σκοπούς.
18. Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να λάβεις υπόψη σου όταν δημιουργείς. Οι φιλοδοξίες και το εγώ σου, ο τύπος και οι καταναλωτές είναι τα σπουδαιότερα. Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι θα είσαι και πάλι στην κορυφή.
19. Ακόμη κι όταν σκέφτεσαι ότι τα έχεις καταφέρει όπως ήθελες, πάλι ο τύπος σε περιμένει στη γωνία την επόμενη μέρα και οι καταναλωτές ζητούν ακόμη περισσότερα, οπότε εν συντομία πάντα μπορείς να κάνεις κάτι καλύτερο.
20. Η Κίνα προσεγγίζει τη μόδα με μεγάλο ενθουσιασμό, πράγμα που είναι ενδιαφέρον από οικονομική άποψη όχι μόνο για τη δική μου, αλλά και για τις άλλες εταιρείες.
πηγή : marie claire
Την παροιμία του λαού μας “από τα μάτια πιάνεται στα χείλη κατεβαίνει” την ξέρουμε όλοι. Δεν μας αρέσει να το λέμε και να το ακούμε αλλά ,δυστυχώς , άντρες...
M | T | W | T | F | S | S |
---|---|---|---|---|---|---|
« Apr | ||||||
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Copyright © 2013 - Freemind.gr
Αν είσαι ο τύπος της γυναίκας που κάθεται σε ένα σημείο, που ρίχνει καμιά ματιά ή σκάει κανένα χαμόγελο πού...