“Τελη κυκλοφοριας” η τελος κυκλοφοριας;

Αγαπητοί αναγνώστες, πριν ξεκινήσουμε να αναλύουμε το θέμα σας παραθέτω μερικά στοιχεία από την BankWars.gr:

Στην Ελλάδα οι κάτοχοι των παρακάτω αυτοκινήτων θα πληρώσουν για το 2014:

120 ευρώ: Fiat 500 (0.9 TwinAir BlackJack 3dr) 875 cc

135 ευρώ: Fiat Punto Evo (Hatch 5Dr 1.3 Multijet DPF SS 75) 1.284 cc

240 ευρώ: Audi A1(1.4 TFSI S Line S Tronic) 1.390 cc

265 ευρώ: Ford Fiesta (2011) 1.596 cc

300 ευρώ: Ford Mondeo (2.0 TDCi Titanium X Sport) 1.928 cc

660 ευρώ: Audi A6 (2011) 1.968 cc

H σύγκριση του φόρου, όπως αναφέρει το BankWars.gr, με άλλες ευρωπαϊκές χώρες :

  • Για το μικρό Fiat των 875 κυβικών, ο Γερμανός πληρώνει 17 ευρώ, ο Ούγγρος 30 ευρώ, ο Ρουμάνος 29 ευρώ, ενώ στην Σουηδία και την Βρετανία ο φόρος είναι μηδενικός.
  • Για το Audi A1, των 240 ευρώ στην Ελλάδα, τα τέλη κυκλοφορίας στην Αγγλία είναι 131 ευρώ, στην Ισπανία 64, και στην Λιθουανία μηδενικός.
  • Για το Ford Fiesta, ο φόρος στην Τσεχία είναι μηδενικός, στην Ουγγαρία 30 ευρώ και στη Ρουμανία 34 ευρώ.
  • Για το Audi A6, η ετήσια επιβάρυνση για την κυκλοφορία είναι στην Γαλλία 160 ευρώ, στην Ιταλία 503 ευρώ, στην Ρουμανία 55 και στην Βρετανία μηδενικός.

                  Όπως μπορείτε …

3 Σχολια

  1. Pingback: Τέλη κυκλοφορίας ή τέλος κυκλοφορίας? | Filotas Niarchos Blogspot

  2. eleni

    December 12, 2013 at 12:16 pm

    Δεν είχα συνδέσει τα τέλη κυκλοφορίας με τη χρηματοδότηση και συντήρηση των αυτοκινητόδρομων…..
    Δεν είναι επίσης τυχαίο ότι το διάστημα 1/11/2013 έως 2/12/2013 έχουν κατατεθεί 30.365 πινακίδες κυκλοφορίας, σύμφωνα με στοιχεία του ΚΕΠΥΟ, ενώ μόλις το 7% των κατόχων οχημάτων έχει πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας του 2014. Αυτά έχουν σαφή αντίκτυπο στα δημοσιονομικά έσοδα.

  3. Pingback: Gregory Smith

Αφηστε το σχολιο σας

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Read previous post:
High high heels

Close